Гідрогенізація двигуна - це процедура, яка полягає в подачі HHO, тобто оксигігрогену, в камеру згоряння, метою якої є спалювання надлишкових вуглецевих відкладень з камери згоряння і, таким чином, поліпшення робочих параметрів двигуна.
Підключаємо головку від пристрою - генератора, що виробляє HHO - до всмоктувальної системи автомобіля.Після запуску двигуна ми включаємо пристрій, який виробляє дві молекули водню і одну молекули кисню. Таким чином, газ потрапляє в камеру згоряння. У самій камері за рахунок каталітичних властивостей водню і підвищеної кількості кисню частинки вуглецю вигоряють. У результаті згоряння вуглецю (в) і водню (з) утворюється сполука НС, тобто так званий вуглеводень. «кисла вода».Під час годинного лікування кількість ГК збільшується від 50 до навіть 2000 одиниць. Під впливом температури і тиску вихлопних газів HC «кисла вода» розм'якшує вуглецеві відкладення, які утворилися в системі поза камерою згоряння. HC пом'якшує нагар на випускному колекторі, системі EGR (клапан EGR і охолоджувач EGR), турбокомпресорі, фільтрі DPF.Розм’якшення вуглецевих відкладень не дає негайного ефекту там, де є лише часткове повернення вихлопних газів, тобто система EGR. Для ефекту самоочищення розм’якшеного мулу потрібні тисячі кілометрів, адже найголовніше – це димовий газ, який «омиває» мул. Тому в дизельних двигунах і бензинових двигунах з безпосереднім уприскуванням рекомендується застосовувати обробку кожні 6 місяців. Щоб зберегти нагар розм'якшеним і підтримувати процес самоочищення. Крім того, така процедура призведе до більш ефективного згоряння паливоповітряної суміші, тобто менше відкладень нагару.